BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Förkylning..

Publicerad 2012-10-22 15:16:06 i Allmänt,

 
Alltså, det är så himla drygt å känna sig förkyld. Har konstant huvudvärk och nu när febern la sig så kan jag gå o jobba men är fan inte alls kry! :( *tår*
 
Va iaf ner på stan idag o köpte hem lite hundmat o vattenflaskor till råttorna.
Sen kom det över ett par bygg killar o ska kolla på mitt tak i råttrummet som läckt in. :/ Måste flytta in alla burar i sovrummet tills vidare vilket jag inte är så glad över. har ju liksom ett rum åt dom o vill gärna inte ha alla i sovrummet. Är ju liksom AS mkt råttor! :D hahaha!!'
Lilla nemo och sen Farsan Baloo i bakgrunden.
 
Nehej. Ska kolla till soppan nu, få i sig lite lunch.
Hoppas jag mår bättre under dagen så jag kan gå å jobba annars har jag inget val än å ligga hemme :(



Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2012-10-22 18:58:13

SV: tack :D

Postat av: linnnnn

Publicerad 2012-10-25 17:32:21

Hejsan! Jag vill bara tipsa om att jag skickar ut inbjudningar på min blogg till en hemsida där man kan få shoppa kläder och skor för otroligt billiga priser! Det är en hemsida som gör att man får minst 50 % rabatt på kläder,skor,smycken och resor. Dock måste man få en inbjudan för att bli medlem, men jag skickar till alla som vill :)
Gå in på det här inlägget och lämna din mailadress så skickar jag en inbjudan per mail till dig :D

http://lillalinnpinn.blogg.se/2012/october/fa-klader-och-skor-mycket-billigare.html#comment

Postat av: ~ L I N N ~

Publicerad 2012-10-26 21:46:10

Delta gärna i min tävling där du kan vinna ett smycke från parati.se (suuuuuper enkla regler + att jag slumpar vinnaren!!) :-D
PS. Tävlingen avslutas IKVÄLL (26okt 23:59)
Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-smycke.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela