BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Feber.

Publicerad 2012-10-18 13:51:14 i Allmänt,

Hej!
Idag ligger jag med feber :/
Men får lite mer tid med sambon, hunden och alla råttorna! :)
Har ju en massa bebisar nu också som börjar bli större och snart har alla kullar öppnat ögonen, dom är hur söta som helst!
Dock finns det bara 3 hanar kvar att tinga så kommer bli himla tomt när alla små busar försvinner vid jul :P
Men skönt på sitt sätt att dom alla har hem! :D

Bjuder på en bild på dom 4 bebisarna jag själv kommer behålla, blir även 5 vuxna hanar och två vuxna honor som får stanna hos mig :D

Lilla J & K! <3
Trugvi <3 Som inte öppnat ögonen än :)
och lilla Jhonny <3


Hur söta är vi inte liksom? :D




Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-10-20 18:03:01

Hej! Jag såg din kommentar inne på hotgossips, och ville bara att du ska veta att den bloggen kopierar nästintill alla sina inlägg från http://skvallerbloggens.se . (gå in och se själv, så ser du att HG kopierat SB med nästan alla poster)
Kram!

Svar: Hej! Jo jag är fullt medveten om det..Men tack för att du besökte min blogg enbart för att tala om det ^_^
Martiina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela