BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Vänt på dygnet.

Publicerad 2012-11-11 01:59:56 i Allmänt,

Hej!
Klockan är sådär 2 på natten och jag är fortf. pigg och allert. :S Har inte hunnit vänt tillbaka på dygnet eller snarare jag orkar inte vända tillbaka på det. Är så himla trist att va själv hemma, saknar min älskling så mkt och jag är ytterst glad över att han kommer hem på måndag eller tisdag. <3
 
Har iaf haft tid och göra massor men hur mkt har jag gjort? Inget. LOL!
Började med min atkins diet och jag hoppas jag kommer märka ngn skillnad snart.
Idag åt jag som kvällsmat en köttfärsgratäng med champingoner och grädde. Sen kokade jag grönsaker på sidan. Jätte gott! :D

Bild ifrån
 
Nej jag ska gå ut med hunden en sväng och sen ska jag sova. Imorgon ska jag tvinga mig att städa här hemma! Urk. Det är så himla jobbigt. Men men, måste även städa att råttburar men det blir bra ^_^
 
Sov så gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela