BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

HAHAHA!!

Publicerad 2012-06-12 23:48:17 i Allmänt,

Alltså jag är ju inte någon direkt bloggerska. :)
Tror att jag överlever om jag inte skriver på ett tag här inne.. Gör det mesta som alla gör om dagarna, jobbar för fullt, umgås med min sambo och hunden.. Planerar för våran bilsemester osv så att sitta vid datorn o blogga sker inte så himla mkt.. eller ligger högt på listan.
Dock kommer jag under veckan slänga upp 2 nya serier jag vill tipsa om :)

Äsch.. Tänkte först skriva om vad jag o hjärtat gjorde i söndags men det kommer aldrig gå och förklara en sån dag/kväll varken med bilder eller en total beskrivning.
Dock såg vi massor av djur. Både råddjur, hjortar, rävar och harar.. Men det som va det utlimata var två ungbjörnar som sprang och lekte!! DET va dock awesome! Aldrig sett en vild björn :)



Aja.. Tänkte gå ut med min hund nu och sen sova. Jobbar eftermiddag imorgon så kan vara bra och sova lite ;)

Ha en bra dag och för alla er som får sommarlov eller redan fått! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela