BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

En vanlig dag.

Publicerad 2012-02-10 14:25:38 i Allmänt,

Hej!
Har legat med både migrän och allt möjligt skit, igen känns det som! Men idag när jag vakna mådde jag mkt bättre så hoppas på en lång friskhets tid nu! ^^
Idag är de lite städning och tvättning på schemat o kanske en lr två drinkar.. :)

en sak som har gjort mig upprörd nu under flera dagar är att min lur som jag köpte i september har gått och sten dött!! :/ :( Vet inte alls vad som hänt och nu måste den in på lagning.. Fan, dumma nya elektronik saker som är i mina händer.. Suck! Värst av allt är att jag skulle vilja köpa en ny, billigare som jag kan ha som extra lur så länge kostar typ . 1800:- men ingen faktura för mig inte. Och ett yttligare suck!

Men men!! hoppas iaf den går att laga!

Postade ju två nya serier tidigare som jag börjat kolla på, ska verkligen göra typ en massa tidsinställda inlägg så det alltid dyker upp en ny serie då å då.. Kollar på så många åt gången så har en anteckning där de står serie namn, avsnitt och nästa utsläpp.. Hahaha!!

Sitter nu och väntar på ris o kyckling gjort av karln här hemma ;D Mums.. ^^ Är alltid bortskämd ;)




Ciiaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela