BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

.....

Publicerad 2012-08-22 13:13:45 i Allmänt,

Hej hej!

Nu har ju den här låååånga veckan börjat för mig! Fullt med jobb, saker som ska göras osv. precis som för alla andra tror jag! :D
(rök i ögat). Fan!

Ska snart dra till jobbet men kommer nog gå ganska fort då det är lite lugnare på eftermiddagarna o så.

Va och handla lite igår och köpte en ny sort (för mig) kaffe latte till min tassimo. Awesome!
Och satt även halva kvällen igår på ebay och leta kläder som ska bli mina så kallade Mål-kläder. Köper dom i mindre storlekar så när jag väl får på mig dom kommer jag va mer än nöjd!
Längtar!




HA EN BRA DAG ALLA!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela