BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Sitter bara hemma..

Publicerad 2012-04-25 19:50:54 i Varddag,


Hej!

Nu ikväll så var jag och hämtade två paket på posten xD Ett paket från telia då vi ska byta till 100mb osv och sen ett paket ifrån Bonprix, lite kläder jag beställde förra veckan! Men dom kommer jag ej visa då dom bara är för min sambo och se ;) Spännande.. det är en överaskning och jag vet att han inte kommer se det här för han läser inte min blogg! hahaha! :D

Och när jag ändå va ner och handla köpte jag en annan Mash-ups ;D Med smaken Banan och Kiwano (vad det nu är?) Så får se om den är god som dom säger.. Ska smaka nu!
Smaka nästan som glass, typ en banana split! AS GOD! :D

Och den smakade mycket vilket man vet att vissa loka inte kan göra mer än direkt man öppnat flaskan.. Har nu något gott och dricka när jag kollar på min anime serie.

Den kommer komma upp imorgon som tips så ni får veta då vad det är!
Men nu ska jag fortsätta kolla lite, måste sova tidigt imorgon för har ett till skift innan jag är lång ledig igen..
Om jag skulle vinna typ flera miljoner kronor skulle jag fortfarande jobba kvar men byta bort alla förmiddags skift!!

Hoppas ni alla har en trevlig kväll!
Kommer ej skriva ett till inlägg idag så det här är de sista.
God natt alla! <3 Och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela