BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Wihoo!

Publicerad 2011-09-22 15:32:48 i Varddag,

Äntligen är dom här två mindre roliga förmiddagarna över!! Jag har nog aldrig varit så trött i heeela mitt liv!!
Idag hade vi brand utbildning där vi fick lyssna, se filmer och sen släcka "bränder". Det va helt ok!
Och när jag kom hem hade jag ett paket i brevlådan!! :D Äntligen fick jag Castors halsband som jag längtat efter.. Det va riktigt bra och jätte fint.. Är jätte nöjd!



suck, han är alldeles kladdig av sitt tuggben såg jag på bilden! hahahaaha!! ^^
Sötnosen <3

OCH halsbandet är egen design av mig men en tjej tillverkade det åt mig och du kan själv göra dina egna på hennes sida och hon syr upp dom ^^

HITTA HENNE HÄR!!!

Nu ska jag fixa lite mat åt råttan Bruno som är väldigt dålig.. Får se om jag ska åka in och avliva han inom dom närmsta dagarna då han börjar bli gammal och han mår inte alls nå vidare :/
Så känns jätte tråkigt då jag hade min lilla Viktor gå bort i söndags :( :( Helt utan förvarning så det är tufft och ha råttor med så pass nära ålders mässigt.. Dom faller oftast av inom samma tid :(

Ceeyaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela