BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Hallo!

Publicerad 2011-09-27 20:04:53 i Varddag,

Ja, först och främst måste jag skriva in min tanke.. Jag har inga direkt höga tankar om att bli en stor bloggare eller dylikt utan jag bloggar när jag vill skriva, visa bilder och kanske tipsa om något jag själv gillar eller köpt ^^
Självklart att ha många läsare vore super skoj men samtidigt så skulle jag känna en sån press att blogga fler gånger per dag och varje dag..

Idag ska jag iväg och jobba för min andra natt för den här veckan..
I fredags så fick jag åka och avliva min fina Bruno <3 det kändes hårt men är nöjd med att han inte behöver lida!
Sen hamna jag i Sthlm och hälsade på en kompis :) Va jätte kul!

Och igår beställde jag hem 4 mössor! I KNOW, jag kan inte låta bli!!!

Lägger upp bilder här på bloggen ^^


Alltså jag är en sån möss galning och det är de jag älskar med hösten och vintern, jag kan köpa massor av mössor och ha på mig! Och jag gillar även lite annorlunda så jag slog till med en mössa med öron (?!?)

Its so fucking cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tog mig till och klippte klorna på min buse här hemma, jag är fortfarande lite ovan men dom behövs inte klippas så mycket så känns bra ^^ Skulle inte vilja råka klippa i pulpan eller liknande.. Men övning ger färdighet!!

snart kilar jag till jobbet och imorgon ska det bli sova, vakna, äta och hundträning ^_^

 

Ceeeyaaaah!!! <3

Kommentarer

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2011-10-01 20:36:05

sv: Varsågod! :) Det var så lite ^^kram

Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Publicerad 2011-10-04 10:43:19

God morgon! allt bra idag ?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela