BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Ullared!

Publicerad 2011-10-28 00:11:50 i Varddag,

Hej hej!
Har varit i ullared sen typ 01.00 igår morse blir det nu och kom nyss hem! så har haft det fullspäckat och bara handlat ^^

Har varit en riktigt bra dag men mkt shopping, mat och lång bussresa.. HAHA! Men ändå tror jag att ja gjorde av med minst pengar av alla! Handlade mest bra-ha saker som hår spray, lösnaglar, lösfransar, ljus, en mini platttång och sånt.. Mest tjej grejer som alltid behövs :) Så är nöjd att jag inte handlat massa onödigt!

Imorgon kommer en gammal kompis på besök till mig, ska bli skit kul och se han då det va braaa länge sen nu! Så vi har hela dagen inbokad med att-göra saker sen på lördag har jag och min kusin födelsedagsfest hemma hos mig i form av en maskerad! Hihi.

Kommer bli en bra helg! <3

Just ja, jag fick jätte fina presenter av mina föräldrar när jag fyllde år.
Av mamma fick jag en Thomas sabo berlock, kuddar till soffan och en fotoram som det står WOOF och så har man fotorna i OO´na.. Super sött! PLUS en bok jag längtat såååå mkt efter!
Av pappa fick jag en Hurrta regnjacka till Castor och av lillebror fick jag lite pengar :) ^^

Så det har varit ett par stressiga men riktigt bra dagar..

Nu ska jag varva ner lite och sen sova :)

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2011-10-28 18:45:28

Sv: tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela