BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

En till tävling av dajanaramic..

Publicerad 2011-10-16 22:21:15 i Allmänt,

Har haft lite små tråkigt såhär på kvällen så jag tog mig en tur runt olika bloggar och snubbla in på den här tjejens blogg; dajanaramic. Hennes blogg va fräsch och jag gillade hur den såg ut i sin utformning ^^ *lite avis kanske* ;)

I hennes tävling kan man vinna ett tjejpaket och som sagt, vem vill inte ha smink och produkter? så jag ger mig in i en chans på den tävlingen :D TÄVLINGS INLÄGGET FINNER DU HÄR!!!!





Kommentarer

Postat av: Mimmi Naveed

Publicerad 2011-10-16 23:17:44

åh tack så mycket!

Postat av: dajana

Publicerad 2011-10-17 05:50:51

SVAR: aaw kul att du är med! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela