BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Cars 2

Publicerad 2011-10-24 21:18:44 i Film tips,

Cars 2!

Dom flesta vet väl vilken film det är! ;)
Om inte så har ni kanske inte ens sett så kika på trailen här:



Jag gillade verkligen första filmen och jag tror att den här kan vara bra också! Dom åker ju och kör i Japan så man kan inte annat än att gilla ^_^

Jag älskar tecknade filmer så är alltid hoppfull för att dom är bra!! yeey!

Ha en bra kväll alla! <3

Kommentarer

Postat av: E M M E L L Y

Publicerad 2011-10-24 22:15:05

Hej igen!



Det var jättesvårt (som alltid) att välja ut endast en av alla coola bloggar som anmälde sig till Dagens Cooling men nu har jag gjort det! Kika in och se om det blev du, annars kommer det att komma en ny chans lite längre fram!



Ha en fin fortsatt måndagskväll! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela