BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

bra ursäkt?

Publicerad 2011-11-23 13:00:31 i Allmänt,

Jag har faktiskt en ursäkt till varför jag varit så dålig på att skriva xD
Jobbar mina dryg veckor och att finna tid för att blogga här är inte det lättaste när man har fullt upp med massa annat ^^ Men det gör också så att det inte händer så himla mkt roligt om dagarna heller som man kan skriva om.

Fast i söndags efter vårat FM pass så kollade jag och Jeanette på Harry potter 2 hos mig och flottade chips, godis, bullar och massa annat onyttigt! :D Vi hade riktigt kul och lärde känna varandra mer än bara på jobbet :)

Kommer bli ledig på fredag efter mina två nätter så då ska jag försöka blogga mer och med bilder :)

Kommer också tipsa om en Anime serie jag kollade på igår som jag gillade xD

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela