BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Jobb, jobb

Publicerad 2011-05-31 13:06:27 i Allmänt,

HEJ HEJ!

Oj det har varit lite dåligt med updateringar den är senaste tiden.. Mkt har varit pgr. av att jag jobbat 12h pass och sen EM dagar.. Och vet att jag lovade bilder på det jag köpt men haha jag fattar mig inte på min kamera laddare, den vill inte lysa grönt hur jag än gör så har inte kunnat tagit nå bilder alls :/

Har bara tagit det lugnt dom här dagarna och umgåtts med Oscar igår. Inte alls hänt så mycket!

Nu ska jag dra iväg och jobba så kommer inte kunna updatera mer idag :)

HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela