BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Barbie Film

Publicerad 2011-05-03 15:21:34 i Film tips,

Igår började jag kolla på den här filmen medans jag väntade på att andra filmer skulle bli klara för att sen kolla klart på filmen idag ;D Jag måste säga att den va inte helt tokig, lite väl "barnslig" kanske då man kunde lätt se vad som skulle ske, pratas om och så men jag älskade Barbie som liten så why not nu liksom?
dock tycker jag också att dom kunde göra filmerna lite bättre animerad, typ som dom nya filmerna "up" eller "Megamind".. Det går ju att göra det snyggare! Annars så gillade jag verkligen den här filmen :) Såg den såklart med engelskt tal, vad annars? hahaha!!

Ska se om jag kollar på dom andra Barbie filmerna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela