BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Snart jobb!

Publicerad 2011-06-13 20:16:24 i Varddag,

IDAG FICK JAG HEM MIN SYSTEMKAMERA! YES!

Vi har även varit i V.ås över dagen och bara haft det mysigt i lite parker, solat och gått runt, åt på subway men drog så fort dom började med de där j*vla tutande som dom gör varannan månad lr va det är.. Tusan vilket ljud!

Vi satt och vila lite överallt men just i bilen så låg Castor sååå gulligt i Oscars knä :)
(La upp bild på FB)

När vi kom hem åkte vid direkt o hämta min kamera och har redan testat den lite ^^ Som sagt är man ingen super fotograf men det är kul att lära sig :)

Våran fina kille som låg på mattan efter en hel del bus med "Pappa" och bollen ;D

Snart ska jag iväg och jobba så får ge mig ut imorgon när jag vaknat, ta med Castor ut och fota en massa bilder :) Skoj skoj!!! <3

PussHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela