BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Länge sedan...

Publicerad 2011-06-28 20:29:57 i Allmänt,

Hej Hej!
Nu va det riktigt länge sen jag skrev i bloggen insåg jag.. Men när det varit både midsommar, jobb och massa roligt på dags listan så har tyvärr min blogg fallit lite åt sidan :P
Vi firade midsommar ute i Mestaäng med Oscars släkt så det va full rulle där med mycket mat, lekar och dans :) Självklart va Castor med och firade ^^
Har även jobbat en del och har ledigt ett tag fram till fredag nu sen en veckas jobb och sen efter blir det 4 veckors semester!! Sååå awesome!

Igår va vi och köpte Castor helt och hållet dvs. gjorde besikning, ändrade i både jordbruksverket och även med försäkringar så nu är han helt min :) Känns jätte bra att få vara en riktig hundägare efter så många års längtan.. <3

Har även haft fotokurser med min gamla klasskompis Andrea så jag kan lära mig min systemkamera lite bättre och klart blir man ju bättre o bättre ju mer man fotar..

Slänger upp lite bilder ifrån våra dagar jag inte skrivit om och även midsommar kort..

Lite bilder fick det bli ^^

Ikväll blir det en lååång promenad med vovven och sen film för imorgon hoppas jag på lika varmt väder så jag kan få plaska lite i simhallen för 4 - 5 timmar ^^

Ska uppdatera om en ny anime serie jag börjat kolla på också men får bli senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela