BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Hello!

Publicerad 2011-07-25 22:17:24 i Allmänt,

Moshi Moshi..

Idag har vi varit i västerås och varit in på Ikea, stan och ätit på subway ;) Sen drog vi hem till christoffer och kika på hans 1 vecka gamla valpar! SÅ himla söta och små!! <3 Vem älskar inte valpar liksom?

Sen drog vi hem och åt tacos och kollade på Rango.. Den va faktiskt roligare än jag hade trott, mkt skämt och konstigheter i den. ^^

Tog en (dålig) Cam bild idag på mig och Castor, min söta lilla fis <3

Vi var nyss ut på kvälls promenaden och nu sitter jag mest och svettas av lite, regn är nog påväg för molnen såg riktigt mörka ut :/ Aja, hoppas de blir hyffsat väder imorgon när jag går upp så man kan ta en lååång promenad.

God natt!

Kommentarer

Postat av: Emrevilje

Publicerad 2011-11-06 00:54:47

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela