BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Tidsinställt!

Publicerad 2011-08-31 14:00:00 i Varddag,

Hej!
Tänkte låta Castor få ha sina timmar i rampljuset så jag gör det tidsinställt inlägg för det vanliga inlägget :)
Ska visa mitt makeup brushset idag, tog kort igår kväll ändå så hoppas det syns bra.
Jobbar EM idag och nyss kom jag ur duschen så ska snart göra mig redo för jobbet. När jag kommer hem ska jag ta en lång promenad med födelsedags hunden ;)




Klicka på någon av bilderna så kommer du till sidan jag beställde ifrån :) Dock är dom nu sista chansen att beställa för snart försvinner dom!


Nehej nu ska jag göra mig klar för idag ^^

Seeyaaah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela