BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

God Natt!

Publicerad 2011-08-31 23:59:55 i Varddag,

Kom hem ifrån jobbet lite över 22.00 så passade på att äta en macka med vitlökssamali på ;D Mums! Och sen gick jag ut med Castor på promenad för kvällen :) Vi gick en bra vända och såg inte en ända räv FÖRST vi var vid ringvägsbacken! Då kommer en ut springades ur skogen inte alls långt ifrån oss.. Suck! Dom är fina men gillar inte att dom är så himla nära eller följer efter.. Gör mig lite illa till mods.
Castors födelsedag har varit full med gos av Oscar medans jag jobbat <3

Tänkte gå och lägga mig nu, jobbar EM igen imorgon och på fredag är jag ledig då vi har via jobbet en höstfest så alla får gå eller va hemma med betalt.. Festa med betalt, YES PLEASE! :D
Ska klura imorgon vad jag ska ha på mig och så..

Castor fick ett grisöra av pappa som han glatt tuggade i sig :)

Nehepp, nu kilar jag i bingen!

GOD NATT!

Kommentarer

Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Publicerad 2011-09-05 14:00:56

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: JOZ

Publicerad 2011-09-05 14:17:28

Kika gärna in på min blogg och kommentera vad du tycker om den (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela