BQueen

En blogg som har kass update. Mamma till en son född 22/7-2016 i v.28+2. Anime, world of warcraft o andra spel är min grej. Hobby fotograf.

Peace

Publicerad 2007-07-31 19:34:48 i Allmänt,

HejHej..

Nu är man ruskigt förkyld å sitter hemma..
i helgen va jag o festa i skbg för Madde fyllde 18 .. ;D Så de va fest natten låång däär .. hihi
Sen ja, kom morsan hem från kreta i söndags :/ hon kunde lika gärna stannat där för min del .. :P

I Fredags va jag , madde å sussie i v.ås å skulle gå på simpsons the movie, men biljetterna va slutsålda när vi kom dit.. jäävla skit asså , så vi kollade på pirates of carabien 3 , den va helt okej ...

men asså, jaao .. Shit happens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela